Senter-intranett

Senter-intranett

Hjem > Intranett > Kjøpesenter

Senter-intranett

Vårt intranett for kjøpesentre er en bransjeløsning skreddersydd for senterledelse og butikkansatte. Ved å effektivisere kommunikasjon og redusere rutinearbeid forenkler intranettet hverdagen din.

Senter-intranettet ble opprinnelig utviklet for DNB Næringseiendoms kjøpesentre, men er i dag også i bruk hos en rekke andre store og små sentre.

Vi har de senere årene utviklet "pakken" videre med ny funksjonalitet som kalender, enkel publisering, grafiske rapporter og mye annet.

Det sentrale elementet i senter-intranettet er allikevel fortsatt omsetningsmodulen:

Innrapportering av omsetningstall skjer på intranettet. Noen enkle tastetrykk er alt som trengs. Tallene kontrolleres og lagres i databasen og vises i detaljerte rapporter etterpå.

Med intranettet får ledelsen en effektiv måte å kommunisere med butikksjefer og ansatte på. Send SMS om butikkledermøter, legg ut påmeldingsskjema for kurs m.m.

Intranettet kan enkelt tilpasses for bruk i butikk-kjeder, som har mange av de samme behovene.

Det finnes nå også en intra-app som gjør det enda enklere for butikkene å ta i bruk intranettet.

intraapp

Ta kontakt med oss for å høre mer om senter-intranettet!

Kontaktinformation

Knut Sundfjord
Marte Vrålstad
lukk mobilmeny